מיתוג גרפי

מיתוג עסק

יצירת שפה עיצובית אחידה הינה חשובה למיתוג העסק שלכם. המותגים הגדולים מוכרים על ידי אנשים רבים ברחבי העולם בזכות הצבע, הצורה, הלוגו או משהו מסוים שמבדיל את החברה מהמתחרים שלה. לדוגמה: גם אם תראו חלק מהלוגו של קוקה קולה סביר להניח שתדעו במי מדובר. עיצוב לוגו לעסק יהיה החלק המרכזי של גיבוש השפה הוויזואלית שלכם אבל זה ממש לא מסתכם רק בזה. יש לבנות אתר אינטרנט מקצועי, עיצוב מעטפת למוצר בהתאם לשפה העיצובית החדשה שלכם, עיצוב העמודים העסקיים ברשתות החברתיות בהתאם ואפילו יצירת תכנים שישקפו את המיתוג החדש שלכם.
מיתוג גרפי

איזו סוג עיצוב גרפי תרצו להזמין?

עיצוב לוגו

לוגו הוא החלק העיקראי בעיוב גרפי לעסק בוא הלקוח מועברים מסרים חדים וברורים ללקוח על מהות ויחודיות העסק.

החל מ 400 ₪

עיצוב גרפי חזותי לעסק פיזי

או במילים אחרות עיצוב שלט גרפי, איורים בכניסה לעסק ועוד כל מה שניתן למשוך על ידו לקוחות.

מחיר לפי דרישה

עיצוב כרטיס ביקור

כרטיס ביקור איכותי בעל עיצוב גרפי חדיש ורענן המעביר מסר ישיר וברור ללקוח עם הדגשת מהות העסק/השירות ופרטי התקשרות.

400 ₪

עיצוב תמונת רקע לרשתות חברתיות

תמונת רקע איכותית בעלת עיצוב גרפי חדיש ורענן, עם סימנים המעבירים מסר של מקצועיות למבקר בדף, כולל הדגשת פרטי התקשרות על גבי תמונת הרקע.

החל מ 700 ₪

עיצוב פלייר

עיצוב פליירים לפי גדלים שונים, דו-צדדי או חד-צדדי.

החל מ 400/700 ₪

כללי

כל עיצוב גרפי כזה או אחר התרצו לפרט.

מותאם
טופס הזמנה

מלאו טופס זה ונחזור אליכם בהקדם:

FAQ

בינתיים תרצו לדעת עוד?

אספנו עבורכם תשובות לאוסף שאלות נפוצות.

שלבי תהליך עיצוב הלוגו

צריך מחקר כדי לעצב לוגו טוב. בנוסף לפרטים טכניים, כמו שם החברה והביטוי המאפיין (סלוגן), על המעצב להבין מי הם הלקוחות של החברה וכיצד החברה רוצה שהלקוחות יתפסו זאת. ככל שהמידע מהלקוח יהיה מפורט יותר, כך הלוגו שיתקבל ישיג את מטרתו בצורה טובה יותר.

שלב 1: מה חשוב להבין לפני שמתחילים לעצב?

  • מהו תחום הפעילות העיקרי של החברה ואילו שירותים היא מספקת?
    כפי שהוסבר במאמר, עיצוב לוגו מקצועי לעסק, עיצוב לוגו עשוי להשתנות בהתאם לייעודו ובהתאם לאירועים בהם יוצג, לכן על המעצב לדעת מה היקף החברה, אילו תהליכים מתבצעים בו וכיצד .
    כמו כן, ברגע שמעצב מזהה חברה ומבין מה מייחד אותה מהמתחרות, הוא יכול לשקף את הייחודיות הזו בלוגו וב"זהות המותג" ולגרום לחברה לבלוט מחברות דומות.
  • מי קהל היעד?
    על הלקוח והמעצב הגרפי לדעת ולהבין מיהו הקהל שהעסק פונה אליו ומציע שירותים או מוצרים. ברגע שיודעים מה מאפיין קבוצת אנשים, אפשר לשלב בעיצוב אלמנטים רלוונטיים שמעצימים את תחושת ההזדהות. למשל, אם מדובר בחברה שקהל היעד העיקרי שלה הוא הורים לבני נוער, יש צורך שהלוגו יהיה אטרקטיבי גם להורים וגם לילדיהם, כי ילדים הם חלק מרכזי בהחלטה אם ליצור קשר עם החברה או לא. . בהתאם, ניתן לקבל החלטות לגבי המראה הכללי והצבעים של הלוגו.
  • איזה מסר הלוגו צריך להעביר לצופה?
    חברה צריכה לדעת איך היא רוצה להציג את עצמה בפני לקוחותיה על מנת ליצור לוגו ומיתוג מתאים. אם, למשל, חברה רוצה להעביר מסר של כיף והנאה, עליה להשתמש בקווים עגולים, לא קשים מדי או מרובעים מדי, ולהשתמש בצבעים מתאימים ואנרגטיים. דוגמה נוספת היא לקוח שרוצה להעביר מסר של יוקרה, לכן כדאי לשקול שימוש בשחור, זהב או סגול עמוק כדי לסייע בהעברת התחושה הרצויה.

שלב 2: פיתוח סקיצות ובחירת הסקיצה האהובה עליך

לאחר שקיבלנו את כל המידע הדרוש מהלקוח, נוכל להתחיל בתהליך העיצוב. מעצבים רבים מתחילים בציור על פיסת נייר לפני שהם ממשיכים ליישם את העיצוב בצורה דיגיטלית. בעזרת ציור תוכלו לחקור רעיונות ראשוניים וסגנונות שונים, לעבור על אפשרויות רבות ולנסות לשלב ביניהן. וכך בסופו של דבר, בחרו רק את העיצובים הרלוונטיים ביותר.

סקיצות של הלוגו על דף נייר
לאחר סינון כל הרשומות, מומלץ לשלוח ללקוח לפחות שלוש תמונות ממוזערות המתאימות למחקר שלנו. חשוב שהסקיצות יהיו שונות במראה, כך שללקוח תהיה בחירה בין אפשרויות עיצוב רבות. זו הזדמנות להציג עיצובים שאולי לקוחות ביקשו לראות (לקוחות רבים כבר יודעים איך הם רוצים שהלוגו ייראה), כמו גם עיצובים בכיוון השני. זה נעשה כדי לנסות ולפתוח את הלקוח לרעיונות חדשים ולתת לו דרכי חשיבה שונות שיעזרו לו להיות ייחודיים יותר ולהתבלט מהמתחרים.

כאשר מעצב גרפי מציג סקיצות ללקוח, חשוב להסביר את הרציונל שלהן. מה הניע את המעצב לעצב את הדרך בה בחר, מדוע בחר בצבעים ובגופנים בהם השתמש, ולמה העיצוב מעביר את המסר שהלקוח בחר להעביר ללקוחותיו. כאשר יש רציונל מדוע משהו נעשה כמו שהוא, יש יותר סיכוי לדיאלוג פתוח בין מעצב ללקוח, וכתוצאה מכך, תהליך עיצוב הלוגו מתגמל יותר הן למעצב והן למעצב. ולקוח.

גם כשהלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה ושולח עיצוב ספציפי, אותו מה שנקרא מעצב יכול להעביר רק למחשב. תמיד תוכלו להעניק ללוגו מראה שונה על ידי הוספת צבע או אלמנטים עיצוביים שנותנים לכל סקיצה אופי משלה ותוספת משמעות.

בדוגמה למטה תוכלו לראות סקיצות של לוגו לעסק לעיצוב תכשיטים. בכל הדוגמאות מדובר באיור של שרשרת, אבל כל ציור נראה אחרת ומשדר תחושה אחרת.

שלב 3: סבבי תיקונים

לאחר שהלקוח בחר את העיצוב המועדף עליו, ניתן להתחיל שלבי השיפוץ והשינוי. לעיתים הלקוח יאהב מספר אפשרויות מהסקיצות שיוצגו לו והוא יבקש לנסות לשלב בין רעיונות שונים, ייתכן שהוא יאהב חלק מהאלמנטים ויבקש להחליף אחרים. או אולי הוא יבקש ממך להראות את העיצוב עם אפשרויות צבע נוספות.

שלב 4: מה הלקוח צריך לקבל בתום ההזמנה

  • קבצי המקור
    קבצים הניתנים לעריכה ידועים גם כקבצי וקטור. אלו הם קבצים שניתן לפתוח ולערוך עם תוכנות הגרפיקה המתאימות.
  • קבצי תמונה ברזולוציה גבוהה
    חשוב שהלקוח יקבל את הלוגו בפורמט PNG ברזולוציה גבוהה. הלקוח צריך לקבל תמונות על רקע שקוף על מנת שיוכל להשתמש בלוגו בצורה דיגיטלית – באתר, באפליקציה וכו'.
    התמונות חייבות להיות באיכות גבוהה כי תמיד יש אפשרות להקטין אותן בכל תוכנת עריכת תמונות בסיסית. מצד שני, כדי להגדיל תמונות ולשמור על איכותן, יש לפתוח את הקובץ המקורי בתוכנת גרפיקה וקטורית ולייצא כתמונה חדשה.
  • תמונות להעלאה לפייסבוק
    בסיום ההזמנה יש לשלוח ללקוח תמונות המתאימות להעלאה לעמוד העסקי בפייסבוק, שכן חברות רבות בוחרות בפייסבוק כפלטפורמה המרכזית שלהן לשיווק עסקי. עמוד עסקי בפייסבוק דורש העלאת שתי תמונות: תמונת פרופיל ותמונת שער.
    תמונת פרופיל – תמונה המייצגת את חשבון המשתמש בכל האינטראקציות בפלטפורמה ותוצג בפוסטים ובתגובות.
    תמונת רקע (תמונת הידר) היא תמונה אופקית המופיעה בראש עמוד עסקי. זוהי התמונה הראשונה שמושכת את עיני המבקרים בעמוד, ולכן היא קובעת את הרושם הראשוני שיתקבל על המותג. חשוב שהתמונה תתאים גם לתצוגות שולחניות וגם למובייל ותראה טוב בכל אחד מהמצבים.
  • מדריך מיתוג
    ללקוח צריך להיות פירוט של הגופנים והצבעים בהם נעשה שימוש, כך שניתן יהיה לשמור על עקביות ולזכור את המותג.
    מיתוג עסקי ועיצוב לוגו נוצר באמצעות תהליך הכולל מחקר, היכרות עם החברה וחקירת עיצובים שונים עד לקבלת המוצר המבוקש. מעצב טוב יודע ליצור עיצוב שמתאים למסר שהוא רוצה להעביר, נותן שירות טוב ומקשיב ללקוח.