לוגו הוא החלק העיקראי בעיוב גרפי לעסק בוא הלקוח מועברים מסרים חדים וברורים ללקוח על מהות ויחודיות העסק.
או במילים אחרות עיצוב שלט גרפי, איורים בכניסה לעסק ועוד כל מה שניתן למשוך על ידו לקוחות.
כרטיס ביקור איכותי בעל עיצוב גרפי חדיש ורענן המעביר מסר ישיר וברור ללקוח עם הדגשת מהות העסק/השירות ופרטי התקשרות.
תמונת רקע איכותית בעלת עיצוב גרפי חדיש ורענן, עם סימנים המעבירים מסר של מקצועיות למבקר בדף, כולל הדגשת פרטי התקשרות על גבי תמונת הרקע.
עיצוב פליירים לפי גדלים שונים, דו-צדדי או חד-צדדי.
כל עיצוב גרפי כזה או אחר התרצו לפרט.
תוכן עניינים:
צריך מחקר כדי לעצב לוגו טוב. בנוסף לפרטים טכניים, כמו שם החברה והביטוי המאפיין (סלוגן), על המעצב להבין מי הם הלקוחות של החברה וכיצד החברה רוצה שהלקוחות יתפסו זאת. ככל שהמידע מהלקוח יהיה מפורט יותר, כך הלוגו שיתקבל ישיג את מטרתו בצורה טובה יותר.
לאחר שקיבלנו את כל המידע הדרוש מהלקוח, נוכל להתחיל בתהליך העיצוב. מעצבים רבים מתחילים בציור על פיסת נייר לפני שהם ממשיכים ליישם את העיצוב בצורה דיגיטלית. בעזרת ציור תוכלו לחקור רעיונות ראשוניים וסגנונות שונים, לעבור על אפשרויות רבות ולנסות לשלב ביניהן. וכך בסופו של דבר, בחרו רק את העיצובים הרלוונטיים ביותר.
סקיצות של הלוגו על דף נייר
לאחר סינון כל הרשומות, מומלץ לשלוח ללקוח לפחות שלוש תמונות ממוזערות המתאימות למחקר שלנו. חשוב שהסקיצות יהיו שונות במראה, כך שללקוח תהיה בחירה בין אפשרויות עיצוב רבות. זו הזדמנות להציג עיצובים שאולי לקוחות ביקשו לראות (לקוחות רבים כבר יודעים איך הם רוצים שהלוגו ייראה), כמו גם עיצובים בכיוון השני. זה נעשה כדי לנסות ולפתוח את הלקוח לרעיונות חדשים ולתת לו דרכי חשיבה שונות שיעזרו לו להיות ייחודיים יותר ולהתבלט מהמתחרים.
כאשר מעצב גרפי מציג סקיצות ללקוח, חשוב להסביר את הרציונל שלהן. מה הניע את המעצב לעצב את הדרך בה בחר, מדוע בחר בצבעים ובגופנים בהם השתמש, ולמה העיצוב מעביר את המסר שהלקוח בחר להעביר ללקוחותיו. כאשר יש רציונל מדוע משהו נעשה כמו שהוא, יש יותר סיכוי לדיאלוג פתוח בין מעצב ללקוח, וכתוצאה מכך, תהליך עיצוב הלוגו מתגמל יותר הן למעצב והן למעצב. ולקוח.
גם כשהלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה ושולח עיצוב ספציפי, אותו מה שנקרא מעצב יכול להעביר רק למחשב. תמיד תוכלו להעניק ללוגו מראה שונה על ידי הוספת צבע או אלמנטים עיצוביים שנותנים לכל סקיצה אופי משלה ותוספת משמעות.
בדוגמה למטה תוכלו לראות סקיצות של לוגו לעסק לעיצוב תכשיטים. בכל הדוגמאות מדובר באיור של שרשרת, אבל כל ציור נראה אחרת ומשדר תחושה אחרת.
לאחר שהלקוח בחר את העיצוב המועדף עליו, ניתן להתחיל שלבי השיפוץ והשינוי. לעיתים הלקוח יאהב מספר אפשרויות מהסקיצות שיוצגו לו והוא יבקש לנסות לשלב בין רעיונות שונים, ייתכן שהוא יאהב חלק מהאלמנטים ויבקש להחליף אחרים. או אולי הוא יבקש ממך להראות את העיצוב עם אפשרויות צבע נוספות.